čtvrtek 11. ledna 2018

A mám se dobře

Dnes je skvěle
Já jsem v klidu
ty jo

Jak prázdná tuba od zubní pasty
Jak špinavé prádlo v koši
Jak mastný talíř od oběda
Jak použitý hrnek
jen malinko nakřáplá
tvá nevelká
zlomená
pastelka


Poslední dobou to fakt ujde
A jsem oukej
vole

Jak měkké tkáně v hrobě
Jak vysychající louže
Jak jabko obsypané vosami
Jak flekatá utěrka
jen malinko zmačkaná
tvá panenka
propadlá
vstupenka

Jak se máš ty, pověz?
Jsi v pohodě
že jo

Jak citronová šťáva v oku
Jak sůl v ráně
Jak palec skříplý mezi dveřmi
Jak horký hrnec v holých dlaních
jen malinko bolíš
pod mou kůží
osudový
muži

A mám se moc dobře
Usmívám se
hele

Už mám všechno hotové
A tak si dám kafe
a nohy na stůl
Jsem tvá
sladká
trpělivá
vždy přítomná
v poli nevybuchlá
mina z druhé světové

Žádné komentáře:

Okomentovat