neděle 7. ledna 2018

Laskavému čtenáři

Listuješ sbírkou pocitů
má zaprášené žluté listy
tenčí než úzká hranice
mezi láskou a nenávistí

Já umím psát
Ty víš, jak číst
Dokážeš ale naslouchat?

Ze všech tvých sladkých slov
bych si mohla
napéct koláčů
buchet
šlehačkových dortů
a ještě otevřít několik cukráren

Ze všech tvých já bych
bych si mohla
ušít kabát
šaty
nevkusné záclony
a ještě by mi zbylo na rubáš

Ze všech tvých slibů
bych si mohla
postavit dům
vilu
jeden střední hrad
a ještě s nimi vydláždit cestu do pekla

Co dál, ptáš se?

Ze své vlastní hlouposti
bych si mohla
uplácat planetu
hvězdu
rozpínající se galaxii
a ještě zůstane na další vesmír

Zavíráš útlou knížečku
hrdlem ti stoupá nevolnost
pravdě však stejně neutečeš
opakem lásky je lhostejnost

2 komentáře:

  1. Já jsem opravdu tak unešená z toho, jak píšeš. Nejsem čtenářkou poezie, ale u tebe se vyloženě těším na další nový verš... a zároveň se člověk krčí, aby z toho opravdu ta cukrárna nevznikla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně nejsem pisatelka poezie, nevím, co se to děje a nemůžu to zastavit, pomoc! :D Ale moc děkuji. :)

      Vymazat